Jag på 'Rock at Sea'

Försökte få Carl att ta några "riktiga" kort på mig, det gick sådär (p.g.a hans skapligt onyktra tillstånd..).. :/
Så jag fick tillslut ta egna ego-bilder genom spegeln, sorry för det :(

Bjuder först på ett Carl-kort (som han för övrigt tyckte 'blev riktigt bra juh'.... Vaddå motljus?)


Fotografen himself (ni ser ju hur städad han var, NOT...)


Mitt rese-hår.
Sjalen hade jag för att håret var "ihoprullat" som små grisknorrar där under, för att få håret lockigt till kvällen..


Kvällens style.
"Lugg-rullen" fick vara kvar men så gjorde jag två Victory-rolls på sidorna:D
Resten av håret fick hänga utsläppt och lockigt bara...


Håret (och sminket, som tyvärr inte syns så bra på bilden.. Körde iaf aslånga lösfransar, rejäla "kråksparkar", extra blek hud, röda läppar och ganska "rund" och kallrosa rouge. Dessutom målade jag i ögonbrynen mörkare och smalare än vanligt :P)


Klänningen i sin helhet dagen innan kryssningen, här är i.o.f.s fortfarande underkjolen för lång, klippte av den lite sedan :)


På Söndagen kände jag mig lite 'avslagen' med bara 3,5timmes sömn på mitt samvete.. En hårtvätt var inte så prioriterat så det fick bli en enkel uppsättning :) Men med en liten lock på huvudet blev det ju ändå lite rockabilly :P


Min söta raggare är slutkörd efter att ha dansat med alla brudar som hängde efter honom :D
Tkr han passar kalasbra i sidobena och stålugg! :)


Förlåt, som sagt, för mitt AS-ego logginlägg, men skyll er själva för det är på egen risk som ni kikar in här!


Kommentarer
Postat av: Tres

Va fin du var! Skitsnygg! Och klänningen var ju asläcker!

2011-11-15 @ 22:44:27
Postat av: mamman

Smaching !!!! (tror jag de stavas)

2011-11-16 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0