WEN®

Har använt Wen® i ca tre veckor nu och är AS-nöjd!!
Har svårt att tänka mig att jag kommer använda vanligt schampoo igen..

Nu kan jag kamma håret direkt efter duschen(alltså drypande vått!), har inte ens kunnat dra fingrarna genom mitt blöta hår sedan jag hade hak-kort page... :D

Det coola med Wen®-tvättat hår är när det torkar: När det är blött så ligger det ju platt efter huvudet (jag brukar -nuförtiden alltså- kamma det bakåt) men när det torkar så blir det torrt vid hårbottnen först, så det säger bara SWOPP så har man värsta volymen medan det fortfarande går att forma topparna!

Definitivt att rekommendera!

Wen® går att beställa HÄR!

Mitt hår i dag


Kommentarer
Postat av: mamman

Jättefin bild du ser väldigt chic ut kram mamman

2011-11-06 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0