50's Vicky

I Fredags var vi på Rockabillykväll i Säter, Jag, Carl, Johan och Emil.

Jag och Carl körde 'All in' den här gången med kläder och frisyrer (och smink för min del)..
Det blev mkt uppskattat, det var flera som kom fram och tyckte att vi var häftiga :)

Tog dock inge bilder innan vi for, så korten jag har är stressknäppta innan-jag-tvättar-av-mig-sminket-och-går-och-lägger-mig-kort, tagna halv fyra på morgonen efter hour and hours av svettig dans.. (hade korkskruvar i nacken men dom sköljdes liksom bort på dansgolvet :S)
Så ni får ta det för vad det är..



Kommentarer
Postat av: Kicki

Coooooolt! Hade gärna sett bild i helfigur. Glöm inte det på rock at sea.

2011-10-31 @ 12:14:11
Postat av: tres

Skithäftig!

2011-10-31 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0